Hoe om te gaan met klachten?

Klachtenprocedure.

Vanuit mijn persoonlijke benadering, missie en visie vind ik het heel belangrijk dat als er enige onvrede of opbouwende kritiek is dat deze ook gedeeld wordt zodat we elkaar beter en sterker kunnen maken.

Wat te doen bij een klacht.

1) Bespreek het zelf met Theo.

In eerste instantie wil ik graag dat je je klacht of opbouwende kritiek met mij bespreekt zodat we samen kunnen proberen om tot een oplossing te komen. 

2) Bespreek het met je ouders en /of hulpverlener.

 Lukt het jezelf niet om de klacht en /of opbouwende kritiek met mij te bespreken of komen wij er samen niet uit,

 dan bespreek je de klacht en geboden oplossing zo nodig met je ouders en /of hulpverlener.

 Zij bespreken het een en ander dan weer met mij en daarna gaan we opnieuw bekijken of we gezamenlijk tot een oplossing kunnen komen.

3) Onafhankelijke klachten- en geschillencommissie.

 Zoals hiervoor al aangeven wil ik alles eraan doen om er samen uit te komen.

 Komen we er samen echt niet uit dan is er de mogelijkheid om de klacht voor te leggen aan een onafhankelijke klachten- en geschillencommissie.

 Dat kan via het volgende adres: https://www.klachtenportaalzorg.nl

 

Van tevoren stemmen we af tijdens een (gratis) intakegesprek.

Contact
opnemen
met Theo 

‘Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg,’ Albert Einstein

Contact

Van Beverwijckstraat 43,
8921VD
Leeuwarden

06 430 355 99

info@jornascholingencoaching.nl

Bij Jorna Scholing & Coaching werken we vanuit een positieve benadering, waarbij het eigen leerproces van de kandidaat voorop staat!

Aangesloten bij:

© Jorna scholing & coaching